Je werk maken van ‘Instagrammen’. Een aantal jaar geleden klonk dit nog als een sprookje en werd je haast uitgelachen wanneer je dit hardop uitsprak, maar inmiddels kun je, hoe gek het ook klinkt, ook echt een ‘Instagrammer’ van beroep zijn. Vooral de fashionbloggers zijn hard bezig veel geld te verdienen via Instagram. Dit gaat soms om relatief kleine bedragen, maar er zijn ook Instagrammers die €50.000,- vragen voor één Instagram-post. En dit krijgen ze betaald ook.
Het is voor een merk natuurlijk een hele snelle manier veel mensen te bereiken. Beroemde Instagrammers hebben miljoenen volgers, dus met 1 foto bereiken ze al deze wereldwijde fashion lovers. En dit aantal volgers blijft groeien. Met 1 druk op de knop bereik je als merk dus miljoenen mensen die wereldwijd binnen je doelgroep vallen.
Natuurlijk werkt de personality van deze blogger ook mee. De volgers hebben het gevoel hem of haar te kennen en zien de blogger als vriend(in). En van een goede vriend(in) neem je natuurlijk een hoop aan 🙂 We gaan zien wat de toekomst ons brengt!
Bron: Dutchcowboys