In opdracht van Motorola heeft KAN creëren een shop–in–shop gerealiseerd bij Media Markt. Motorola brengt namelijk steeds meer telefoons op de markt. Deze shop-in-shop houdt dit overzichtelijk. Hier kan de consument de telefoons goed bekijken en uiteraard proberen. De huisstijl van Motorola is lekker kleurrijk, deze hoek knalt er dan ook uit. Belangrijk bij een shop-in-shop is dat de klant, in dit geval bij Media Markt, een gevoel meekrijgt bij het merk en de telefoon. Bijvoorbeeld hoe ziet deze eruit, voelt deze aan en wat is het verschil tussen de diverse modellen. De prijzen, maar ook de specificaties, moeten duidelijk gecommuniceerd worden. Het is bijvoorbeeld belangrijk te weten hoe lang de batterij meegaat en daar wil je als consument niet lang naar hoeven zoeken. De consument ziet direct wat deze Moto telefoon kan.
KAN ontwerpt en bouwt shop–in–shops voor diverse merken
Elke productie is ook weer anders, afhankelijk van wensen van het desbetreffende product en natuurlijk ook de wens van de retailer. De ene keer maken we er een waar het gaat om gevoel en een ervaring die je meekrijgt de volgende zal weer puur functioneel ingezet worden. Voor de consument is het fijn en overzichtelijk op deze manier. Ze krijgen er meer gevoel bij en kunnen makkelijker keuzes maken tussen de diverse modellen of merken.
KAN creëren en samenwerken
Door de goede samenwerking tussen merk en retailer is een shop-in-shop succesvol. Hiernaast is het ook een toevoegde waarde voor alle partijen ook voor de consument. KAN creëren brengt shop–in–shops tot een goed eind project.
Ook geïnteresseerd in een samenwerking of om lekker te brainstormen over een eigen shop-in-shop? Neem gerust contact met ons op, dan gaan we hier binnenkort even lekker voor zitten.

