Er is een nieuw merk voor hondengebruikers op de markt: Dorpooh en zij hebben een compleet nieuw poepzakje ontwikkeld dat het milieu niet schaadt en 100% composteerbaar is. Maar dat is niet het enige …
Wat is er zo bijzonder aan een poepzakje?
Iedere honden eigenaar weet hoe het voelt. Je hond heeft gepoept en je moet de warme, stinkende drollen oprapen, het zakje dichtknopen en dit warme zakje in je hand houden tot je een prullenbak vindt of thuis bent. De zakjes zijn vaak niet 100% geur dicht dus er komt zo nu een dan een walm uit het zakje. Laten we eerlijk zijn, dit vindt niemand leuk.
It’s a dog’s bag
DORPOOH zorgt ervoor dat ook dit deel van de wandeling een feest wordt! De poepzakjes zijn zo ontworpen dat de drollen heel simpel op te rapen zijn en geabsorbeerd worden in het zakje. Dus geen vies gevoel meer. Als er geen prullenbak
in de buurt is, kun je moeiteloos het zakje aan je riem hangen, want het stinkt niet! En natuurlijk zorgen we, geen warm zakje en geen nare lucht. Dorpooh is nieuw – ze hebben patent op dit product en zijn dus de eerste in de markt.
KAN creëren heeft voor deze startup het creatieve concept ontwikkeld. Van de huisstijl tot storytelling tot ontwikkeling verpakkingen tot brandbuilding tot fotografie en videografie. Samen met @ApvanderMeulen, onze storyteller is er een mooie naam en een mooi verhaal ontstaan. San van Nieuwburg heeft mooie campagnebeelden gefotografeerd.
