Actiemarketing is een waardevolle strategie om het gedrag van een doelgroep op korte termijn te beïnvloeden. De consument is ter plekke te beïnvloeden, wat meer impulsaankopen tot gevolg heeft. Duidelijke acties, waarbij de klant niet te veel na hoeft te denken, zorgen bij actiemarketing voor snelle resultaten. Juist in deze tijden zijn de verschillende vormen van actiemarketing ideaal voor bedrijven om de verkoop van hun producten te bevorderen, omdat het resultaat op korte termijn merkbaar is.
KAN heeft zich als volwaardig fullservice bureau de afgelopen tien jaar gespecialiseerd in verschillende vormen van creatieve actiemarketing concepten, zoals sales promotion, event marketing en interactieve marketing, van idee tot uitvoering. Bij actiemarketing is het van belang dat er goed wordt nagedacht over hoe de aandacht van de klant getrokken kan worden. Elk product en elke doelgroep vereist zijn eigen unieke aanpak. KAN besteedt daarom veel aandacht aan de manier waarop de actiemarketing de specifieke doelgroep aan kan zetten tot de aanschaf van het desbetreffende product. Bij KAN kan alles, is niets te gek en is het het resultaat waar het om draait. Actiemarketing is de kracht van KAN.